FIVE LADIES AND A BOY IN FLOW MAGAZINE

Januari 2013 Issue of 'feel good' magazine Flow arrived at the shops today featuring an interview with me about my life's inspirations and artwork. To celebrate this happy event I will give away 1 piece of vintage porcelain reprinted  by me with one of 'Les Belles Dames'. All you have to do is be a follower on my blog and maybe I'll pick you to be the one to receive the gift!




Flow - Photography: Caroline Coehorst / Styling: Anne-Marie Rem / Copy writing: Chris Muyres

12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Ik zal binnenkort eens even in de Flow gluren :)
    En mogen alleen nieuwe volgers een kansje wagen? Want deze 'oude' volger vindt je werk ook heel mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja, dat is waar. Ik haal dat woord 'nieuw' direct weg. Ook voor trouwe volgers!! x

      Verwijderen
  2. heel hartelijk gefeliciteerd...
    liefs, stella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de nieuwe flow al, maar heb 'm nog niet gelezen. Ben benieuwd, ben nl. erg fan van je werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat LEUK!
    ik ga 'em zeker kopen vandaag
    dag!!

    Patrice A.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow how beautiful and gorgeous is your work! I'm following your blog and favourited youe Etsy shop too :) Flow is the best magazine!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had t gelezen, mooi interview! je stond al op mijn blog maar ik volgde je nog niet, bij deze! Al is t maar een ienie minie kansje , mag ik toch niet laten lopen.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een leuk design! Het verhaal erachter vind ik ook bijzonder inspirerend. Na het lezen van de Flow ben ik gelijk naar je webshop & blog gesneld om eens alles uit te pluizen.
    Ik vind het helaas een beetje te prijzig voor mijn studentikoos budget, maar ik weet in ieder geval wat ik voor mijn verjaardag kan vragen... :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf, deze give-away!! Ik zou heel graag een bordje van jou willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen